Reklamace pily značky Parkside u obchodu Lidl - GRIZZLY service
V pondělí 26. listopadu jsem podal reklamaci na pilu značky Parkside, kterou jsem zakoupil u obchodu Lidl. K mému překvapení se situace začala řešit velmi rychle. Do hodiny mi Lidl odpověděl, že reklamaci předá jejich nasmlouvanému servisu "GRIZZLY service". Ještě tentýž den mě servis kontaktoval s požadavkem na fotografie starteru, který se pokazil.
Po zaslání fotografií mi technik sdělil, že momentálně nemají náhradní starter na skladě a že mi vrátí plnou částku za pilu, což činilo 3500 Kč. Tento krok byl sice vstřícný, ale narazil na problém – stejná pila teď v nabídce Lidl stála 5000 Kč. Obrátil jsem se tedy znovu na Lidl, aby situaci upřesnili. Ti mi odpověděli, že pilu prodávají za původních 3500 Kč, což jsem ocenil.
Následující den mě však GRIZZLY servis znovu kontaktoval s informací, že mají pily na skladě a že mi mohou poslat celou novou pilu. Ačkoli bych byl spokojený i s náhradním starterem, dnes mi dorazil balík obsahující kompletně novou pilu včetně veškerého příslušenství.
"Tento přístup mě naprosto ohromil – od rychlosti komunikace až po závěrečné řešení. Nemohu být spokojenější."
Značku Parkside používám dlouhodobě a vlastním od ní mnoho dalších výrobků. Tato zkušenost s reklamací, která byla mou první, mě jen utvrdila v tom, že jsem se rozhodl správně. Lidl i jejich servis GRIZZLY service odvedli skvělou práci, a díky jejich profesionálnímu přístupu jsem nyní opět plně vybaven.
Ano , taky mě překvapil že je tam "HECHT" .....