Otevírací doba

Otevírací doba 2025

otevreno bude dle pocasi cca od 25/3/2025

půjčuji jen věci uvedené na tomto webu

kaluza@banan.cz

608 627 875

(pouze SMS nebo whatsapp - z důvodu přehlednosti)

vertikutátory, rotavátory, malotraktory a bubnové sekačky  a krovinořezy VŽDY DOSTUPNÉ !! a vlezou se do bežného auta - fabia atd..

adresa : Okalová 1850, Petřvald ,  ( cihlová fasáda )

 

kvalitní travní směs , kterou používáme pro zakládání trávníků

- 5kg za 700Kč
- 25kg za 3300Kč

Jedině v mé pujčovně

1/ Pokud se stroj pokazí, výměna stroje je zdarma. Jinde hradíte opravu.

2/ Stroj předvedeme na testovací louce

3/ Prší = neplatíte

4/ Mnoho strojů na výběr, malé, velké, extra velké

5/ Stroj vám půjčuje zahradník a technik, nikoliv prodavačka

6/ Kanystr, olej či jiné potřebné věci zdarma k zapůjčení

7/ Parkoviště

8/ Zabývám se zakládáním trávníků

Sekání vysoké trávy

Nechcete se trápit s velkou trávou, levně Vám ji posekáme.

Reklamace pily značky Parkside u obchodu Lidl - GRIZZLY service

V pondělí 26. listopadu jsem podal reklamaci na pilu značky Parkside, kterou jsem zakoupil u obchodu Lidl. K mému překvapení se situace začala řešit velmi rychle. Do hodiny mi Lidl odpověděl, že reklamaci předá jejich nasmlouvanému servisu "GRIZZLY service". Ještě tentýž den mě servis kontaktoval s požadavkem na fotografie starteru, který se pokazil.

Po zaslání fotografií mi technik sdělil, že momentálně nemají náhradní starter na skladě a že mi vrátí plnou částku za pilu, což činilo 3500 Kč. Tento krok byl sice vstřícný, ale narazil na problém – stejná pila teď v nabídce Lidl stála 5000 Kč. Obrátil jsem se tedy znovu na Lidl, aby situaci upřesnili. Ti mi odpověděli, že pilu prodávají za původních 3500 Kč, což jsem ocenil.

Následující den mě však GRIZZLY servis znovu kontaktoval s informací, že mají pily na skladě a že mi mohou poslat celou novou pilu. Ačkoli bych byl spokojený i s náhradním starterem, dnes mi dorazil balík obsahující kompletně novou pilu včetně veškerého příslušenství.

"Tento přístup mě naprosto ohromil – od rychlosti komunikace až po závěrečné řešení. Nemohu být spokojenější."

Značku Parkside používám dlouhodobě a vlastním od ní mnoho dalších výrobků. Tato zkušenost s reklamací, která byla mou první, mě jen utvrdila v tom, že jsem se rozhodl správně. Lidl i jejich servis GRIZZLY service odvedli skvělou práci, a díky jejich profesionálnímu přístupu jsem nyní opět plně vybaven.

Lidl-faktura-reklamace-vyreseno

Ano , taky mě překvapil že je tam "HECHT" .....

Lidl-faktura-reklamace